دارای سه فصل ______ معرفی محل کارآموزی فعالیت های انجام شده پیشنهادات __________ بخشی ازفصل سوم: فعالیت های انجام شده در دنیای دیجیتالی نوین، هم توقع مشتریان وهم توقع کسب و کارها به طرز چشمگیری بالا رفته است. علت این امر، داشتن تجربه کار با بازیگران مختلف حوزه اینترنت و OTT است که بصورت یکپارچه و پیوسته تجربیات مختلفی روی تلفن در اختیار کاربران قرار می دهند. این سفرِ تحولی به سوی دنیای دیجیتال، به شرکت های مخابراتی کمک می کند تا هم از افزایش رضایت مشتریان خود سود ببرند هم از کاهش مقدار رویگردانی آنها. نیاز به تحول، اساسی است و در حال حاضر بسیاری از شرکت های مخابراتی در این مسیر گام نهاده اند. این امر نیازمند تغییراتی در سیستم ها، فرآیند، مدیریت داده، مهارت ها و فرهنگ افراد درون سازمان و نیز هم جهت شدن سریع با انتظارات مشتریان بازارهای مختلف در حد بهترین فعالان این حوزه است. با دانستن این ده مسیر، شرکت های مخابراتی می توانند مسیرهایی که برای آنها مناسب تر بوده و آنها را سریعتر به مقصد میرساند شناسایی نموده و در سفر دگرگونی دیجیتال با سایر سازمانها همگام شوند. به عبارتی دیگر، این نگاشته همانند شمعی است که فضای دگرگونی دیجیتال را برای شرکت های مخابراتی روشن کرده و آنها را در انتخاب مسیر صحیح برای رسیدن به هدف یاری می نماید مكانيزه كردن گزارشات خرابي مركز ISC2 (خرابي دومگا) و تهيه BACK UP مكانيزاسيون تهيه آمار كانالي مركز ISC2 و استفاده از آن براي UPDATE دفاتر گزارش ايجاد ديتابيس از اطلاعات مسيرها و پورتها و كدهاي مركز سوييج بين الملل نصب فريم هاي مراكز سوئيچ بر روي كف (كف كاذب) پرداخت يارانه درمان به جاي هزينه سرپايي بازسازي ارتباطات 11 سيستم STM1 مسير كابل فيبرنوري OPGW (وزارت نيرو) بازسازي ارتباطات 3 سيستم STM1 مسير كابل فيبرنوري بازسازي ارتباطات 9 سيستم STM1 به منظور انجام D/T در مسير كابل فيبرنوري بازسازي ارتباطات 3 سيستم STM1 مسير كابل فيبرنوري